RE: nekolik SEO otazek

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 08. 12. 2002, 16:17 CET


info@eastbiz.com [SMTP:info@eastbiz.com] napsal:
> Trochu paradoxni je, ze totalni prolinkovani
> v ramci vlastniho webu neni zadouci...
>
> Pro zvyseni PR je potreba hiearchicka struktura...
>
> Z vlastni zkusenosti muzu potrvrdit, ze jen
> zmenou linkovani v ramci vlastniho webu
> stoupl PR z 5/10 na 6/10.

Ale to preci nejde takto obecne napsat.

1) Predevsim, web (ve smyslu web site), pokud se sklada z vice 
indexovanych stranek, tezko muze mit PR 5/10. PR na stupnici 
1-10 maji pouze *jednotlive* stranky.

2) Dale vetsinou plati, ze agregovany PR celeho weboveho mista 
(tj. soucet PR vsech jeho stranek), nema zadny zasadni prakticky 
vyznam, nebot ne vsechny stranky mohou realne plnit funkci 
vstupnich stranek pro nejaka klicova slova.

3) I stranky, ktere jsou pro urcita klicova slova optimalizovane 
a je zadouci, aby na ne byly dobre pozicovane, maji ruzne naroky 
na vysi PR, nebot cilova slova vykazuji ruznou konkurencnost.

Formuloval bych to tedy tak, ze internim prolnikovanim weboveho 
mista muzete do urcite miry presouvat PR z jednech stranek na 
druhe, pricemz zaroven muze dochazet ke zmenam (zvyseni i 
snizeni) agregovaneho PR celeho webu. Zatimco ale PR konkretnich 
stranek ma znacny vyznam, agregovane PR celeho webu ma prakticky 
vyznam minimalni, takze cilem optimalizace struktury stranek a 
jejich prolinkovani je skoro vzdy presun PR na pozadovane 
stranky, nikoli zvyseni agregovaneho PR webu.

Zdravi,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 08. 12. 2002, 16:28 CET