RE: relativni vs. absolutni odkazovani

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 20. 12. 2002, 14:40 CET


Martin Kopta [SMTP:martin.kopta@garcon.cz] napsal:

> Pokud budete resit otazku, zda se priklonit
> k nazvu firmy, nebo k domene, ktera je bohatsi
> na klicova slova...
> ...dal bych prednost [b] domene s jasne
> oddelenymi klicovymi slovy.

A to ja zase ne :-)

Domenove jmeno tu neni jen kvuli vyhledavacum a myslim, ze slava 
"keyword rich" domenovych jmen uz pominula. V anglictine je 
stejne nesezenete a v cestine vetsinou nebudou mit smysl.

Jestli je neco opravdu fatalne dulezite, tak je to *nazev* webu, 
ktery lide jako jeho prirozeny nazev skutecne akceptuji a budou 
ho sami od sebe pouzivat v textu odkazu (viz nedavny kviz kolegy 
Illicha). Za vymysleni takoveho nazvu by se mely platit asi tak 
stejne castky, jako za cely zbytek SEO projektu :-)

Zdravi,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 12. 2002, 14:45 CET