RE: Proc se snizuje PR stranek, i kdyz je obsah stale stejny

From: yedaki (konference@dshop.cz)
Date: 14. 04. 2003, 22:27 CEST

  • Next message: Michal Illich, adresa do konferenci: "Re: Proc se snizuje PR stranek, i kdyz je obsah stale stejny"
    V podobne souvislosti jsem se zde nedavno ptal na to, mohu-li aspon hrube
    skutecny PR odhadovat z vysledku na dotaz po zpetnych odkazech.
    Pokud napr. sleduji svuj web, vidim u vsech podstranek "Toolbar PR-4" a
    indexovanych stranek je nejakych 350. Ze to s tim hodnocenim tak neni,
    zjistuji na dotaz po zpetnych odkazech na HP, kdy mi vysledky vrati pouze
    nejakych 80-90 stranek, i kdyz se na HP odkazuje nejmene 300 stranek. Zbytek
    tedy neni pro svuj PR nizsi jak 4 bran pri dotazu na odkazy v potaz, takze
    PR-4 vlastne nemaji.
    
    Mohu se zeptat, je-li to skutecne tak? Je mozne skutecny PR (4 a vice)
    odhadovat prave z vysledku na dotaz po zpetnych odkazech?
    
    Pripada mi to docela zasadni informace, protoze jak zjistuji, maji zpetne
    odkazy, nebo lepe klicove slovo ve zpetnem odkazu, nekdy az jednoznacny vliv
    na hodnoceni vysledku.
    
    yedaki
    
    
    
    > 3. Je třeba mít na paměti, že to, co vidíte na Toolbaru je "Toolbar PR",
    > nikoliv skutečný PageRank!
    > Google může vzorec, pomocí kterého tyto veličiny přepočítává, měnit.
    

  • Next message: Michal Illich, adresa do konferenci: "Re: Proc se snizuje PR stranek, i kdyz je obsah stale stejny"

    This archive was generated by hypermail 2.1.6 : 14. 04. 2003, 22:27 CEST