RE: KONECNE KONKRETNI PRIKLAD Fw: Vysledky SEO 9Re: Par veci0

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 08. 07. 2003, 15:35 CEST


SuK [SMTP:suk@centrum.cz] napsal:

> > luxury homes las vegas

> 1) jak caste je vyhledavani zrovna daneho
> klicoveho spojeni (proste mam stale pocit,
> ze na souslovi "ovci rouno me babicky" se
> optimalizuje daleko lepe nez na spojeni jako
> je napr. "london" :-))

V tom bych se pana Vanhary zastal. Nejde preci o to, jak casto 
se hleda urcita fraze obecne, ale ktera z perfektne zacilenych 
frazi se hleda casteji. Luxury homes je obecne vyborna fraze, 
ale bez mistniho urceni je pro lokalniho realtora prakticky 
bezcenna, i kdyby se vam podarilo byt prvni z milionu. Luxury 
homes las vegas je tedy v danem pripade asi opravdu to nejlepsi.

Pro srovnani, na nase lustry chodi lide pres dotazy 
"chandeliers" a "crystal chandeliers" v pomeru priblizne 3:1, a 
to presto, ze vetsinu casu jsme byli na druhou frazi do tretiho 
mista, kdezto na prvni spise v druhe polovine prvni stranky (po 
poslednich dvou updatech se ta druha hodne propadla). Jenze ja 
trasuju prichody az do objednavek a poptavek a z teto analyzy 
vyplyva, ze druha fraze celkem prinesla o trochu vic objednavek 
nez prvni. Jeji konverzni pomer je tedy oproti prvni vic nez 
trojnasobny.

K tomu jen takova perlicka -- na ten web prichazi mesic co mesic 
z Googlu 10 az 30 navstevniku na fraze "difference between 
crystal and glass" (krasi verze) a "what is the difference 
between glass and crystal" (delší verze). Nejsou to zrovan 
fraze, ktere by vydelavaly penize, ale o necem to svedci.

Doufam, ze jsem pritomne potesil dalsimi konkretnimi priklady a 
nezustaneme v tom s panem Vanharou sami :-)

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 07. 2003, 15:41 CEST