Re: Umisteni odkazu ve strance s ramy

From: fedor@parfum.cz
Date: 15. 08. 2003, 07:51 CEST


..........................................Mezi prvnim a druhym mistem muze
nekdy byt dost podstatny rozdil
v mire prokliku. Spis zalezi na tom, zda je pred vami nebezpecna
konkurence, nebo naopak nekdo, kdo vam nekonkuruje.

Jinak si myslim, ze uvaha typu z "Googlu mi chodi malo lidi, tak
pro mne nema smysl," je obecne chybna. Ja jsem kdysi delal
podobnou chybu, byt v opecnem gardu, kdyz jsem si liboval, ze mi
z Googlu chodi 75 % návstevniku.

Ono totiz vubec nezalezi na procentech, ale na absolutnich
poctech. A kdyz je pocet navstevniku z nejakeho zdroje maly, tak
to vetsinou znamena jen to, ze by mohl (a mel by) byt vetsi.

Marek
Prokop......................................................................


Dobré ráno
Samozřejmě je toto vše pravda. Záleží na úhlu pohledu.
Mluvil jsem za sebe: Pro mne jsou ZATIM vyhledávače nedůležité, přesto jsem
rád, že jsem v mnoha případech na prvním místě.
Pro jiné (weblogy, apod.) mohou být jistě velmi důležité !

Já osobně si myslím, že v současnosti je význam vyledávačů u nás přeceńován.
Nejvíce lidí, když už vyhledává, zvolí na prvním místě katalog (Seznam,
Centrum, apod.)
A nejlepší, možná i nejrozšířenější, vyhledávač u nás je ..jedna paní
povídala..
Toto je velmi důležité např. u obchodních webů, kde dobrá pověst (služby)
automaticky
přivádějí zákazníky na Váš web. I já například jsem takto objevil Sovuvsiti,
Staníčka, Interval, Yuhuu, apod.
Myslím, že časem bude více lidí u nás používat vyhledávání, proto je dobré
býti připraven.

(Já např. hledám tak, že čtu Sovuvsiti, a poté z tohoto webu odskakuji různě
jinam (na Pixy, atd.
Vůbec mě nenapadne chodit přes vyhledávače.
Když chci něco koupit, tak jdu na Seznam (tam může být Google důležitý).
Když nemohu něco najít, jdu na Jyxo.
Na Google jdu minimálně, spíše ze zvědavosti, jak si vede můj web.
Dobré by bylo vědět, jestli tímto patřím k menšině nebo většině čtenářů,
zákazníků.
To ale opravdu nevím.)

S pozdravem Emil Fedor



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 08. 2003, 08:13 CEST