Re: navstevnost z katalogu vs. vyhledavacu (bylo: Umisteni odkazu ve strance s ramy)

From: fedor@parfum.cz
Date: 15. 08. 2003, 15:24 CEST


Napsal pan Prokop
..................1) Uživatelé fulltextových vyhledavačů bývají zkušenějšími
uživateli Internetu, než ti z katalogů. To má své výhody i
nevýhody. Mezi výhody patří to, že zkušenější ochotněji na
Internetu nakupují a komunikace s nimi ji řádově levnější.
Nevýhodou je, že jim nečiní problémy hledat a porovnávat a pokud
na Webu existuje výhodnější konkurenční nabídka, provděpodobně
ji najdou............................


Souhlasím, ale je tu zase jedno ALE.
Záleží totiž na tom, co prodáváte, poskytujete.
Pokud mám web zaměřen např. na prodej odborných knih (např.o Css, Xhtml,
apod.),
většinu zákazníků získám asi tím fulltextem.
Pokud však klientelu tvoří 99% žen (můj případ), drtivá většina jich určitě
nepřijde
pomocí fulltextu, ale spíše pomocí ..jedna paní povídala, a nebo i Seznamu,
Centrumu.
Vaše tvrzení je nicméně pravdivé, ale u některých webů je to jinak.
Tady záleží na tom, co prodáváte, a komu je prodej určen.
Takto na to hledím z obchodního hlediska.
Stejné jako, kdybych nabízel nejnovější BMW zákazníkům v Azerbajdžánu pomocí
netu.

S dalším Vašim článkem souhlasím, i o té slabině rámu moc dobře vím.
Zaslal jsem Vám soukromý email, zde to řešit by bylo nadlouho.

S pozdravem Emil Fedor



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 08. 2003, 15:25 CEST