Re: pozice v google

From: mojmir mazanek (mojmirma@centrum.cz)
Date: 18. 08. 2003, 03:34 CEST


Díky Miro za podrobný rozbor. Moje stránka určitě není ani zdaleka dobře
optimalizovaná - používám ji jako pokusnou a studijní pro tento účel. Je to
velmi jednoduchá statická stránka, kterou využívám k firemní propagaci
(konstrukční práce ve strojírenství) a tudíž její atraktivnost pro běžného
návštěvníka je nulová. Grafik nejsem, takže je to taky mizérie, ale to by
tady asi nemělo hrát roli. Upřímě řečeno nevím ani, jak bych pro něco
takového získával zpětné odkazy. Jediné co mne napadá je vytvořit nějaký
velezajímavý blog a z toho si sám odkazovat (to chce ovšem příliš mnoho času
a invence). Na webu je již delší dobu, po každé významější úpravě nechám
nejméně ty tři měsíce na projevení výsledků. Z tohoto vyplývá, že navržená
cesta je nepochybně velmi dobrá, ale těžko použitelná pro jednoduchý
reklamní leták. Tohle nikdy nebude kvalitní web, jak ho máš  na mysli.
Teoreticky by se ale určitě mělo snad dát zlepšit umístění i takovéhle
informační nicotnosti. Konkurenční stránka o které jsem se zmínil je z
těchto hledisek snad ještě výrazně horší (až na grafiku) a přesto je v
umístění takový rozdíl. To je to co mne zaráží, ani ne to špatné umístění
mojí, ale ta relativní rovnocenost obsahu a provedení a tak rozdílné
umístění tak podobných výtvorů. Z ukázkového textu o vzduchových bublinách
vyplývá závěr, že z hlediska optimalizace je důležitý co nejčastější výskyt
klíčových slov ve stránce. Chápu to dobře?

To Martin: osobně pochybuji, že by ke konkurenci směřovaly nějaké zpětné
odkazy. Člověk, který se takhle snaží by asi využil i dalších možností. Lze
tuto skutečnost nějak ověřit? Jak vůbec metodicky postupovat při rozboru
úspěšné stránky z hlediska SEO?

mm



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 18. 08. 2003, 03:43 CEST