Re: pozice v google

From: Miro Vesely (konfery@mix.sk)
Date: 18. 08. 2003, 15:43 CEST


> mojmir mazanek:

> Díky Miro za podrobný rozbor. Moje stránka určitě není ani zdaleka dobře
> optimalizovaná - používám ji jako pokusnou a studijní pro tento účel. Je to
> velmi jednoduchá statická stránka, kterou využívám k firemní propagaci

hmm, trochu teraz nerozumiem. mate pokusnu stranku, ktora zaroven sluzi aj
ako firemna prezentacia. asi by som sa priklanal k neexperimentovaniu s ostrou
strankou. ak ale uplatnujete na nej novozistene poznatky, potom je to
normalne, to robime vsetci, akurat to nenazyvame pokusom, ale hrdo znejucim
slovom optimalizacia :-) inak je to to iste

> (konstrukční práce ve strojírenství) a tudíž její atraktivnost pro běžného
> návštěvníka je nulová

tu je hlavny problem. vola sa "bezny navstevnik". ja za bezneho navstevnika
povazujem cloveka, ktory hlada vtipy o blondynkach, ako si nevedia poradit
so strojmi. a google najde vasu stranku. tak tomu naozaj nemate co povedat.

o konstrukcnych pracach v strojarstve sa da povedat velmi vela zaujimavych
udajov a to od technickych specifikacii, ukazok realizacii, technickej
dokumentacie, o normach, alebo aj poklebetit o problemoch, ktore sa
ukazali neskor. to vsetko staci napisat a strojari sa tam zacnu zhromazdovat.
vyrobte im stranku na ktorej najdu co potrebuju, spytajte sa par inzinierov,
co hladaju na webe a nevedia najst. a vezmite si diktafon s dlhou paskou.
mam to v priamom prenose doma v podobnej oblasti. (zdravotechnika)

> . Grafik nejsem, takže je to taky mizérie, ale to by tady asi nemělo hrát roli.

grafikou som rozumel, aby ste na stranke dal technicku dokumentaciu,
fotky z realizacii, detaily konstrukcnych rieseni, kazdu fotku popiste
textom (vidite detail ocelovej konstrukcie nosnika ktory je blabla...)

> Upřímě řečeno nevím ani, jak bych pro něco takového získával zpětné odkazy.

ak vyrobite kvalitny obsah, ludia na vas budu robit ochotne odkazy aj
bez vyzvania. kuk na google s vasou frazou "konstrukční práce ve strojírenství"
1440 stranok. kuknite na najlepsie a ak najdete nieco, co vam tam chyba,
alebo co ste sa nedozvedel, hned mate prvu polozku menu pre vasu stranku.

> Jediné co mne napadá je vytvořit nějaký velezajímavý blog a z toho si
> sám odkazovat

:-) ak viete spravit zaujimavy blog, stranku spravite tiez. ak ste schopny
viest blog, krmte ho, ludia vas najdu. a ukazu nan.

> (to chce ovšem příliš mnoho času a invence)

no to je u firemnej reklamy snad celkom normalne. vrati sa vam to v zakaznikoch,
ta investicia sa nestrati.

> Na webu je již delší dobu, po každé významější úpravě nechám
> nejméně ty tři měsíce na projevení výsledků. Z tohoto vyplývá, že navržená
> cesta je nepochybně velmi dobrá, ale těžko použitelná pro jednoduchý
> reklamní leták.

a tu uz by to asi chcelo vidiet tu stranku, aby sa dalo debatovat...
ak ale web pojmete, ako firemny letak, naozaj ho naoptimalizujete len
tazko. letaky sa totiz vyhadzuju, v lepsich pripadoch sa do nich
pred zahodenim zabali nejaka spina.

> umístění tak podobných výtvorů. Z ukázkového textu o vzduchových bublinách
> vyplývá závěr, že z hlediska optimalizace je důležitý co nejčastější výskyt
> klíčových slov ve stránce. Chápu to dobře?

nie. prave ze ide o to, aby klucove slova boli rozlozene prirodzene, nie
husto. moja ukazka smerovala k optimalizacii pre ludi, aby tam nebol
slovny balast. ludia nemaju cas citat taraniny. ak im ale predlozite
strucny a vecny text, budu citat.

> Jak vůbec metodicky postupovat při rozboru úspěšné stránky z hlediska SEO?

ja som v tejto konfere pochopil jedno. SEO profikom sa nestanem, je
to fulltime praca. jedine, co je v mojich silach je dosiahnut, aby
moja stranka bola _obsahovo_ lepsia, ako ma konkurencia. zatial to
funguje.

Miro Vesely
digitalna fotografia: http://www.digifotoinfo.sk/



  



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 18. 08. 2003, 15:43 CEST