RE: Re[2]: PR 3/10 a mensi

From: Martin Kup | DIGIDY (seo.nawebu.cz@digidy.com)
Date: 25. 11. 2003, 17:36 CET


> -----Original Message-----
> From: Robert Nemec [mailto:rob_list@robertnemec.com] 
> Sent: Tuesday, November 25, 2003 4:56 PM
> To: seo@nawebu.cz; THINLINE
> Subject: Re: Re[2]: PR 3/10 a mensi
> 
> Je otazka, jak to budou vyhledavace posuzovat do budoucna. Je 
> vhodne, aby
> odkazy byly z podobnych stranek. Kdyz stranka o kukurici 
> odkazuje na stranku
> o aute, je to podezrele a vyhledavac muze tusit (krasna to 
> personifikace
> :-)), ze se deje neco nekaleho.

Pro tento zpusob se najde duvod pro i proti. Na strankach o kukurici muze
byt text, ze se z kukurice vyrabi produkt - olej, jenz je vhodny pro motory
automobilu. Jako prvni tento produkt pouziva model Skoda Fabia... A uz tu
mame zdanlive oborove nesouvisejici odkaz...

Muj osobni nazor je, ze parametr "patri do oboru" budou vyhledavace pouzivat
jen v konkretni situaci, napr. pri hledani v ramci jednoho serveru nebo v
rozsirenem hledani. Dle me je dulezita kvantita a kvalitou budiz mysleno PR
stranky, ktera na vas odkazuje - nikoliv jeji shoda v oboru.

S pozdravem
Martin Kup
___________________________________
www.digidy.com / internetová řešení



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 11. 2003, 17:36 CET