Re: zaruky v SEO (bolo: Pet nejvetsich lzi SEO konzultantu)

From: Robert Nemec (rob_list@robertnemec.com)
Date: 26. 11. 2003, 12:51 CET


Na druhou stranu máte pravdu, že na konverzní poměr má vliv i mnoho jiných
faktorů, na SEO zcela nezávislých. I tak se asi shodneme na tom, že
primární cíl SEO je zlepšit obchodní výsledky webu a nikoli hrubý objem
návštěvnosti.

---

Proto je tady SEM. :-)

Ona vlastne nema moc velkou cenu optimalizace, pokud se k ni nepripoji i
dalsi aspekty internetoveho marketingu.

---

Tím ovšem nechci říci, že je to správné. Jen mi není jasné, proč by SEO
mělo být výjimkou, když u každé jiné reklamy uvažují firmy zcela
iracionálně, reklamní rozpočty sestavují od oka a o výsledky se prakticky
nezajímají.

---

Jak kde. Nekde to dost prisne sleduji.

I kdyz je fakt, ze sledovani vidim vice v mensich (nebo spise strednich)
firmach. Bohuzel manazer velke korporace obcas vyhodi par milionu a je mu to
celkem jedno. Kdyz maly zivnostnik vyhodi deset tisic, pekne se zajima, proc
tomu tak bylo a snazi se pro priste davat si pozor.

Bohuzel zde prave casto dochazi k tomu, ze zivnostnik vyhodi za
neprofesionalni internetove sluzby deset tisic, ktere mu pak nic neprinesou
(vcetne SEO). Kdyz za nim pak prijdu s nabidkou, aby do toho dal sto tisic,
pak rekne jen: "To jsme tady uz meli, dali jsme do toho deset tisic a nic
nam to neprineslo."

Rob
http://www.robertnemec.com | Pohodovejsi Vanoce: http://www.milyjezisku.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 11. 2003, 14:08 CET