marketing pro hlupacky (bylo: Kam umistit navigaci)

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 26. 11. 2003, 14:48 CET


Robert Nemec [SMTP:rob_list@robertnemec.com] napsal:

> lidi jsou NEJSOU chytri
> ...
> Predpokladejte spise, ze lide jsou tupi a budete
> mit v marketingu uspech.

Tohle se, Roberte, učí na té škole, kde jste vystudoval psychologii? 
Nicméně, aby se nám to nezvrhlo v OT, rád bych to obrátil k SEO/SEM a 
internetovému marketingu vůbec. Ten totiž celkem úspěšně dokládá pravý 
opak -- nechuť lidí nechat se oblbovat jednostranně proudící reklamou. 
IMHO je celá podstata marketingu na Internetu založena na tom, že lidé 
sami, aktivně vyhledávají informace, porovnávají nabídky, racionálně je 
hodnotí, vyměňují si zkušenosti, atd.

Takže bych si váše tvrzení dovolil parafrázovat takto: předpokládejte, že 
lidé chtějí pravdivé a úplnné informace a že si je na Internetu najdou a 
správně vyhodnotí. Pak budete mít v internetovém marketingu úspěch.

> Vetsinou si lide kupuji vyrobky a sluzby, aby neco
> nemuseli delat nebo to mohli delat snaze, rychleji a prijemneji.

A to má být důkaz všeobecné tuposti lidí?

(Případné reakce prosím udržujte u tématu -- tedy pokud lidská tupost, tak 
výhradně ve vztahu k SEO/SEM. Děkuji)

Zdraví,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 11. 2003, 14:52 CET