Re: marketing pro hlupacky (bylo: Kam umistit navigaci)

From: Daniel Peder [INFOSET.CZ] (Daniel.Peder@infoset.cz)
Date: 26. 11. 2003, 18:32 CET


MAIL [26.11.2003 18:03] 'Ondrej Kout <konference@designatus.com>':

> Robert Nemec [SMTP:rob_list@robertnemec.com] napsal:
> 
> > lidi jsou NEJSOU chytri
> > ...
> > Predpokladejte spise, ze lide jsou tupi a budete
> > mit v marketingu uspech.
> 

myslim ze pan Nemec nepovazuje lidi za tupce,
asi se jen spatne vyjadril, myslim ze to myslel nejak takhle takhle:
delejte web(potazmo marketing) tak aby zabral i na tupce a budete mit uspech.

a co se tyce inteligence soucasne internetove populace:
nezapominejte, ze internet sam o sobe je filtr na 
inteligenci - tj. "'hlupaky'" ZATIM odpuzuje.

To je ale docasny stav, ktery potrva do te doby, nez se pristup k internetu
stane tak snadny, jako je dnes sednout na kreslo, vzit dalkove ovladani a 
prepinat programy. Pak teprv nastane mela :) a s ni i inklinace ke
zvyseni prumerne 'tuposti' promurneho uzivatele :)

A poznate to jednoduse, az budou v internetove reklame PREVAZUJICI temata
jako sampony, praci prasky a zenska hygiena.

-- 
 Daniel.Peder@Infoset.CZ
 



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 11. 2003, 18:29 CET