RE: Overture SiteMatch

From: Artur Holba <seo (zavinac)>
Date: 03. 03. 2004, 10:36 CET
> To zní skoro navlas stejně, jako bylo (možná ještě je) PFI od Inktomi.

Zlaty PFI... za - svého casu - $20 mit zajistenoou pravidelnou 48hodinovou
indexaci stalo v pripade seriozniho projektu za to... SiteMatch do toho ale
cpe i PPC - mne prijde, ze si vybrali jen ruby minici jednotlivych pristupu
zobrazovani vysledku a udelali z toho produkt - když toto udelal Looksmart v
MSN, mluvilo se o jeho blizkem konci - a taky ze jo (ne ze by se na tom
nenapakoval) 

Btw. Soucast SiteMatch je i manual review ... jak pise Tim Cadogan (Yahoo
vice president of search) "if you are not showing up appropriately (where a
user would expect) then we give you tips on how you can show up
appropriately in the feed"... 

To vypada jako ze si tim zaplatim za tipy na umisteni, který jsou pro
neplatici nepristupne? Ve smyslu "jen mezi nami, pridej tam vice těchto slov
a uber tyto... ale nikomu nic nerikej". Jestli budou prozrazovat tipy jen
timto kanalem, je dost naivni predstava, ze se nedostanou ven... spis to ale
asi bude jen seznam bezne dostupnych informaci,ale z odborne znejici adresy
customer-care@yahoo.com
 
Artur Holba
Received on Wed, 3 Mar 2004 10:36:21 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 03. 2004, 10:36 CET