RE: Overture SiteMatch

From: Artur Holba <seo (zavinac)>
Date: 03. 03. 2004, 15:15 CET
> Nejenom Yahoo parta, ale i altavista, tedy infospider mění svůj PFI 
> program na stejný Overture Site Match.

Jde o všechny SE vlastnene Yahoo - tedy krome zminene AV z tech
vyznamnejsich jeste napr. Alltheweb 

> V dopise, ve kterém mi úžasné novinky o PFI programu sdělovali, píšou 
> mimo jiné:
> 
>  >The new Site Match program offers many benefits, including:
>  >* Increased exposure to over 75% of all internet users, World-Wide!
> 
> Netuší někdo, jak k těmto výsledkům došli???

Je to nesmysl, ale to jsme si snad u MG zvastu zvykli, ne? Klasicky Overture
PPC tvrdi ze přes ne oslovite 80% internetove populace... vychazi se z
predpokladu, ze mnoho lidi stejnou věc hleda na ruznych SE, coz si myslim,
ze neplati

> A ještě jedna věc:
> Z předchozích příspěvků plyne, že ve výsledcích vyhledávání budou 
> vedle sebe (tedy pod sebou) namixovány jak výsledky účastnící se 
> programu Site Match, tak i ty, které se ho neúčastni. Je to tak?
> 

Ten produkt je tak nastaven (oficialne) ... podle men není duvod se ho
ucastnit pokud uz stranky v indexu danych SE mate... nove stranky budou asi
muset, jinak se tam nedostanou... ikdyz Tim tvrdi: " There is the free crawl
and free ADDURL for the small business. You should not need to pay for
inclusion if you build a good site and work on its visibility." - to by me
zajimalo kde na Yahoo je free ADDURL
Received on Wed, 3 Mar 2004 15:15:27 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 03. 2004, 15:15 CET