Re: Vysledky?

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 08. 03. 2004, 18:43 CET
Artur Holba napsal(a):
> Co když firma stoji o zviditelneni pro konkretni fraze? Proste je
> pro ni cilem umistovat se dobře na konkretni fraze relevantni k
> jejich produktu...

Ale to přeci nemůže být cílem žádné racionálně uvažující firmy. Obávám
se, že zaměňujete cíle a prostředky. Chápu, že někdy nelze přes web
přímo prodávat a shánět nové zákazníky, ale i pak jsou cíle jiné, než
jen pozice. Např. budování povědomí o značce, maximální zpřístupnění
zákaznické podpory, apod.

> pokud promotujete konkretni dobre navrzene efektivni fraze
> zajistujici spravny pomer relevance k produktu a frekvnece
> vyhledavani, pak jejich umisteni v relevantnich vyhledavacich je
> primo umerne navstevnosti generovane pomoci SEO a prezentovat vedeni
> report umisteni je legitimni

Ano, ale jak sám jistě cítíte, problém je v tom slovíčku "pokud" na
začátku vaší věty. Jeho přítomnost naznačuje, že byste paralelně s
pozicemi musel měřit ještě něco jiného, bez čeho samotné pozice
nemají smysl.

> (nicmene uznavam, ze report navstevnosti generovane jednotlivymi SE
> je prukaznejsi)

Většinou ani ten není zajímavý, protože ani návštěvnost obvykle nebývá
cílem, nýbrž jen prostředkem. Navíc se může cílení návštěvnosti přes
dvě různé fráze diametrálně lišit.

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Mon, 8 Mar 2004 18:43:51 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 08. 03. 2004, 18:50 CET