RE: Vysledky?

From: Petr Hladiš <sokolik (zavinac)>
Date: 08. 03. 2004, 19:14 CET
S tím plně souhlasím, ale není mi zcela jasné, jak toto číslo měřit
(nejedná-li se samozřejmě o internetový obchod.) Mé myšlenky:

1) Zvýšením obratu - řekl bych, že může být způsobeno mnoha faktory a těžko
budu  prokazovat, že právě SEO bylo to, co to způsobilo. Navíc ne vždy je
zvýšení obratu tak markantní.

2) Nějakou slevou pro zákazníky, kteří přišli přes internet? To mě připadá
ne vždy realizovatelné, ale zato docela přesné. Každý Čech rád slevu využije
a tak je dost přesné povědomí o zákaznících z tohoto směru.

3) Pak už mě napadá jen myšlenka se každého zákazníka ptát, kde se o firmě
dozvěděl (nejspíš nějaká forma dotazníků spokojenosti.)


Jak to děláte ostatní?

Petr Hladiš (www.sokolik.cz)




-----Original Message-----
From: Martin Enderle [mailto:enderlem@seznam.cz] 
Sent: Monday, March 08, 2004 4:46 PM

Co treba pocet zakazniku ktere seo prinese? Rekl bych ze to je jedine
skutecne zajimave cislo
Received on Mon, 8 Mar 2004 19:14:59 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 08. 03. 2004, 19:16 CET