RE: Vysledky?

From: Artur Holba <seo (zavinac)>
Date: 09. 03. 2004, 00:38 CET
> > pokud promotujete konkretni dobre navrzene efektivni fraze
> > zajistujici spravny pomer relevance k produktu a frekvnece
> > vyhledavani, pak jejich umisteni v relevantnich vyhledavacich je
> > primo umerne navstevnosti generovane pomoci SEO a prezentovat vedeni
> > report umisteni je legitimni
> 
> Ano, ale jak sám jistě cítíte, problém je v tom slovíčku "pokud" na
> začátku vaší věty. Jeho přítomnost naznačuje, že byste paralelně s
> pozicemi musel měřit ještě něco jiného, bez čeho samotné pozice
> nemají smysl.
> 
> > (nicmene uznavam, ze report navstevnosti generovane jednotlivymi SE
> > je prukaznejsi)
> 
> Většinou ani ten není zajímavý, protože ani návštěvnost obvykle nebývá
> cílem, nýbrž jen prostředkem. Navíc se může cílení návštěvnosti přes
> dvě různé fráze diametrálně lišit.

Myslim ze se z toho zacina delat trochu moc veda - to si nechte na klienty
pokud z nich chcete dostat pausalni peníze bez jakychkoliv garanci ;-)

Snad se shodneme na nasledujicim (vychazejme z predpokladu, ze zisk je zde
cilem):
- analyza efektivnich vyhledavacich frazi 
- SEO pro tyto fraze 
=> dobre umisteni v majoritnich SE v zamyslene lokalite 
=> zvysena relevantni navstevnost 
=> zvyseny počet klientu 
=> vyssi zisk

Nepredpokladam, ze se da klientovi (pripadne zamestnavateli) odprezentovat
uspech prvními dvema body, ale ty další jsou v pripade spravne provedenych
prvnich dvou silne pozitivne korelovane

Navíc SEO je delano vetsinou outsourcingem a garantovat klientovi vetsi zisk
nebo vice klientu uz není o SEO - jak uvedl pan Kunc - SEO je o tom dostat
lidi z vyhledavacu na stranky - jako vhodny report vysledku SEO z pozice SEO
firmy proto vidim umisteni pripadne generovanou navstevnost

Artur Holba
Received on Tue, 9 Mar 2004 00:38:50 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 03. 2004, 00:38 CET