Re: Vysledky?

From: Petr Vaclavek <bla (zavinac)>
Date: 09. 03. 2004, 09:30 CET
Konecne nekdo, kdo pochopil na co se ptam! Jde mi jen o to, nejak 
zmerit (viditelne a jasne), jak se meni moje pozice ve vyhledavacich 
po aplikaci nejakych zmen (obsahovych, ziskani zpetnych odkazu a 
dalsi...). Jde mi proste a jen o SEARCH ENGINE OPTIMALIZATION!
Nechci nic prodavat. Existuji tedy nejake dalsi nastroje nez ty ktere 
jsem zminil? Vite o nejakych?
Petr


> To jste se ale nechal až příliš unést, ne ? Cílem *Search Engine
> Optimization*, je tedy co ? Prodat zboží ?
> 
> Ta bouřlivá diskuze, která se tu rozpoutala je úplně zbytečná, stačí
> si přečíst, na co se pan Václavek ptal a nezaměňovat SEO s něčím, čím
> není. Pan Václavek nepsal nic o marketingové strategii svojí firmy.
> Psal o tom, že se firma rozhodla pro SEO a že potřebuje vyhodnotit
> kvalitu SEO. Nežádal zhodnocení tohoto kroku firmy.
> 
> Podle čeho jiného se SEO dá hodnotit, než podle pozice ve
> vyhledávačích (pro klíčová slova, která si firma pana Václavka
> bezpochyby pečlivě zvolila) ?
> 
> SEO skutečně není Sales Efficiency Optimization. Další důkaz toho, že
> tahle konference by se měla přejmenovat.
> Lukáš Kunc,


  --------------------------
    Petr Václavek
  --------------------------
    http://orson.rydval.cz
    icq://73995087
  --------------------------
Received on Tue, 09 Mar 2004 09:30:30 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 03. 2004, 09:29 CET