RE: Vysledky?

From: yedaki <konference (zavinac)>
Date: 09. 03. 2004, 12:47 CET
Problematicnost Vaseho dotazu vidim v tom, ze nejste schopen (nebo
nechcete) presne rict, na co to chcete, co je cilem Vasi snahy. Neco
merit nemuze byt cilem, leda byste si chtel merenim neceho kratit volny
cas. Jakakoliv smysluplna cinnost se musi odvijet od konkretniho cile,
od jednoznacneho definovani, ceho chci dosahnout. Vzhledem k tomu na
nekonkretni dotaz nemuzete nikdy dostat konkretni odpoved, ktera by Vam
k necemu byla.

yedaki 


> *** Proc se branim zamerit na smysluplne veliciny jako je pocet 
> zakazniku, naklady a podobne? Souhlasim, ze to jsou velmi smyluplne 
> veliciny, ALE ja je nejsem schopen merit. Nebot jednak se jedna o 
> pomerne hodne velkou firmu,ktera ma mnoho pobocek (ale jen jeden web) 
> a jednak kazda pobocka si vytvari sama ruzne reklamni akce, takze 
> navstevnost, naklady pocet zakazniku jsou pro me udaje nejen 
> nedosazitelne, ale take velmi nepresne. Proto me zajimaji udaje, 
> ktere jsou sice na pul cesty mezi SEO optimalizaci a vysledky v 
> podobe zisku, ale ktere jsou pomerne snadno zjistitelne a muj dotaz  
> miri prave sem.
> Petr
Received on Tue, 9 Mar 2004 12:47:32 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 03. 2004, 12:47 CET