Re: Vhodna klicova slova

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 10. 03. 2004, 00:15 CET
Tomáš Hojgr - diskuse napsal(a):
> Vyborny nastroj je v ceskem prostredi eTarget.cz. Date jim par kacek
> (radove staci 1-10 tis.). Nacpete jim mraky klicovych slov, ktera
> Vas zajimaji a po case Vam vypadne, ktera slova jsou jak moc lidmi
> hledana.

Ano, toto je nejpřesnější způsob, jak zjistit frekvence hledání.
Stejným způsobem jde využít i Google AdWords. Má to ale jednu vadu --
pomůže vám to ohodnotit jen ta slova, která vás napadnou.

> Nedivejte se naklikanost (ta mluvi jen o tom, jak dobre jste v
> eTargetu napsal popisek svych stranek), ale na pocet zobrazeni.

S tím bych tak úplně nesouhlasil. Míra prokliku v kombinaci s pečlivě
zvoleným textem hodně napoví. Při bližším zkoumání zpravidla zjistíte,
že obecnější fráze jsou hledána častěji než fráze konkrétnější,
vykazují však nižší CTR (i při stejné pozici) a ještě nižší konverzní
poměr.

> Pak si u kazdeho slova zjistite pro kazdy z vyhledavacu, ktere Vas
> zajimaji, kolik na ne vypadne odkazu. Pak vydelite pocet zobrazeni v
> eTargetu ku poctu odkazu na dane slovo nalezene v danem vyhledavaci,
> vysledkem je koeficient. Cim vetsi koeficient, tim je to pro Vas
> lepsi slovo.

Osobně mi připadá lepší KEI (keyword efficiency index) Wordtrackeru.
Je to sice podobný princip, ale konkrétní algoritmus se trochu liší.
Kromě toho je třeba vzít v úvahu, že jsou případy, kdy je
konkurenčnost zjištěná počtem vrácených odkazů naprosto k ničemu.
Výsledků sice může být relativně málo, ale prvních x odkazů může vést
na velmi dobře optimalizované stránky.

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Wed, 10 Mar 2004 00:15:31 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 03. 2004, 00:16 CET