Re: Vhodna klicova slova

From: Lukáš Kunc <lukas (zavinac)>
Date: 10. 03. 2004, 18:12 CET
Matematicky je ta formulka nesmysl. Pomocí teorie pravděpodobnosti 
dospějeme k lepšímu výsledku:

P(uživatel přijde přes frázi A) = P(použije frázi A) * P(klikne na 
pozici X),

kde X je pozice naší stránky ve vyhledávač. Hledáme frázi, kde P(použije 
frázi A) je maximální. Platí
 
P(použije frázi A) = P(přijde přes frázi A) / P(klikne na pozici X)

Dosadit za P(klikne na pozici X) = X je holý nesmysl.

Pokud bychom pro konkrétní vyhledávač znali pravděpodobnost, že 
uživatel  klikne na pozici X ve vyhledávači, dostali bychom lepší výsledek.
Znáte někdo takovou funkci ?


Petr Weida napsal(a):

>>-----Original Message-----
>>From: Lukáš Kunc [mailto:lukas@ceskechalupy.cz] 
>>
>>Má to určitě vypovídací schopnost, pokud pro ta slova 
>>dosahujete stejných pozic ve vyhledávači. Užitečný by byl 
>>poměr  "počet přístupů přes frázi" / "pozice ve vyhledávači 
>>pro frázi". Pokud vyloučíte náhodný šum, pak čím menší je 
>>toto číslo, tím je fráze lepší.
>>    
>>
>
>Jenom malá oprava v logice:
>
>"Užitečný by byl 
>poměr  "počet přístupů přes frázi" / "pozice ve vyhledávači 
>pro frázi". Pokud vyloučíte náhodný šum, pak čím VĚTŠÍ je 
>toto číslo, tím je fráze lepší."
>
>S pozdravem
>
>Petr Weida
>http://www.zpravy.net/weblog/ <--> About weblog
>  
>

-- 
Lukáš Kunc,
Penzion České chalupy - ubytování na Šumavě
http://www.ceskechalupy.cz/
Received on Wed, 10 Mar 2004 18:12:58 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 03. 2004, 18:11 CET