Re: Klikání na pozice (bylo: Vhodna klicova slova)

From: Lukáš Kunc <lukas (zavinac)>
Date: 10. 03. 2004, 20:27 CET
Marek Prokop napsal(a):

>Lukáš Kunc napsal(a):
>  
>
>>proč by vysoká vyhledávanost neměla souviset s vysokým CTR pro
>>odkazy na čelných pozicích ...
>>    
>>
>
>A proč by měla? CTR není absolutní, nýbrž poměrový ukazatel:
>
>CTR = Počet kliknutí / Počet zobrazení
>
>Zdraví,
>
>Marek Prokop
>
>  
>
Omlouvám se za tu blbost. Teď už vím, co je CTR :-). Zmátlo mě totiž, že 
se vůbec o CTR v souvislosti s výsledky vyhledávání mluví. Nemělo by být 
CTR ve výsledcích hledání pro danou pozici konstantní ? Copak někdo 
vyhledává nějaký dotaz jen tak, aniž by měl v plánu kliknout na výsledek 
hledání ? CTR chápu u bannerové reklamy, AdWords, ale u výsledků 
vyhledávání ??

-- 
Lukáš Kunc,
Penzion České chalupy - ubytování na Šumavě
http://www.ceskechalupy.cz/
Received on Wed, 10 Mar 2004 20:27:26 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 03. 2004, 20:25 CET