vyuziti motivacnich strategii v SEO / psani textu

From: Tomas Drahokoupil <tomas.drahokoupil (zavinac)>
Date: 11. 03. 2004, 08:47 CET
Dobry den,

nevim jestli je toto jeste SEO, kazdopadne to uzce souvisi.

Temer kazdy personalista ma na uchazece o zamestnani v repertoaru
otazku ĄProc jste odesel ze svych minulych zamestnani". Jednim z cilu
je zjistit, jestli je uchazec motivovan smerem "k" (nabidli mi jinde
lepsi podminky, vetsi vyzvy) nebo smerem "od" (nikde se to nedalo
vydrzet, byly spatne pracovni podminky,..). Zhruba u 40% populace
prevazuje smer "k", u 40% "od", zbytek je smiseny.

Priklad inzerce na pojisteni:
Motivacni smer "k":
Nejlepsi sazby za pojisteni a nejrozsahlejsi kryti ziskate zde.

Motivacni smer "od":
Zbavte se starosti. Ochrante se pred katastrofou. Levne pojisteni zde.

Vyuziti napr. pro psani inzeratu na Adwords:

1) Prodavam pojisteni. Zjistim ze vsechny ostatni inzeraty konkurence
jsou cilene na lidi se strategii "smerem k". Prijdu tedy s inzeratem
ktery je zacileny smerem "od".

2) Prodavam pojisteni. Spustim dva inzeraty, jeden "od" a druhy "k",
kazdy take bude odkazovat na jinou stranku kde bude text motivacne
presne cileny na tu urcitou skupinu lidi.

A ted otazka, kvuli ktere to vlastne pisu. Zajimalo by me, jestli uz
nekdo v Cechach dosel v SEO tak daleko, ze motivacni strategie (nejen
tyto, je jich mnohem vic) a podobne psychologicke pristupy pouziva?
Nebo prozatim pri psani textu vychazite z nasbiranych zkusenosti a
"zdraveho selskeho rozumu"?

Tomas
Received on Thu, 11 Mar 2004 08:47:26 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 03. 2004, 08:47 CET