Re: vliv click-thru na rank ve vyhledavacich

From: Stepan Cenek <stepan (zavinac)>
Date: 16. 03. 2004, 20:55 CET
> Google a dalsi katalogy sleduji na ktere linky se klika. Jednim z
> mnoha duvodu by mohlo byt i vyuziti pro vypocet umisteni ve
> vysledcich vyhledavani.
>
> Napr. kdyz na 5. vysledek klikne za posledni mesic 10x tolik lidi nez
> na 1., bude zrejme ten 5. relevantnejsi pro dane klicove slovo, a mel
> by se posunout na pozici prvni.

Mohu se vas zeptat, jak vyhledavac prijde na to, ze jste klikli na 5. odkaz?
Pokud se nepouziva specialni presmerovani, ktere se imho pouziva pouze u
odkazu placenych za click, tak to nema vyhledavac sanci zjistit... Vyjimky
jsou samozrejme ruzne toolbary -- jinak ale nema zadnou zpetnou odezvu.


> Je nejaky vyledavac, ktery tato data pro podobne ucely vyuziva, nebo
> jsou alespon spekulace o tom ze se takto deje?

U PPC, aby vubec vedel co nauctovat.

S pranim pekneho dne
                                           Stepan Cenek
=================== scenek@macroware.cz =
= MACROWARE s.r.o. http://www.macroware.cz =
= http://www.avivaz.cz =====================
Received on Tue, 16 Mar 2004 20:55:08 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 16. 03. 2004, 20:55 CET