Re: OT: placeny seznam.cz pro uzivatele

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 17. 03. 2004, 13:05 CET
Vladimir Tovarnak napsal(a):
> pokud by prepnul na fulltext, tak kampane klientu SEZNAMU samotneho
> by mely mensi miru zobrazeni. A tim padem i min penez za tyto
> kampane.

Tomu nerozumím. Ledaže byste to myslel tak, že ve fulltextu lidé
najdou požadované informace rychleji a projdou tedy méně stránek.

> Seznam pri hledani fulltextem zobrazuje ze svych klientu pouze prvni
> tri az pet mist (seznam doporucuje) potom nasleduje fulltext. Kdezto
> pri hledani v katalogu zobrazuje pouze sve klienty.

I když přistoupím na to, že při hledání fulltextem nemůže Seznam
zobrazit víc než 3 placené odkazy (což samozřejmě není pravda), tak
ani pak tomu moc nerozumím. Za odkazy v katalogu Seznamu se přeci
platí za období, nikoli za počet zobrazení.

Abyste neměl dojem, že si vymýšlím nějaké nesmysly, podívejte se na
obchodní model Yahoo! -- zápisy do katalogu jsou placené na rok,
výchozí hledání je fulltext a v něm jsou PPC odkazy z Overtury (tj.
také Yahoo!).

Výchozí hledání v katalogu měl z velkých portálů AFAIK jen MSN a už od
toho upouští/upustil, protože to prostě od určitého rozsahu databáze
uživatele moc neuspokojuje.

> Jak myslite otazku >>Copak firmy nemohou platit za odkazy ve
> fulltextu?<< Fulltextem myslite fulltext seznamu, nebo FT vseobecne?

Obojí.

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Wed, 17 Mar 2004 13:05:00 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 03. 2004, 13:06 CET