RE: OT: placeny seznam.cz pro uzivatele

From: Matus Marko <marko (zavinac)>
Date: 17. 03. 2004, 14:29 CET
> > To máte jistě pravdu, ale nákladná reklama na nekvalitní
> > produkt svědčí jen o blbosti inzerenta, nikoli o tom, že
> > zneužívá postavení na trhu.
> 
> Takze podle me to spis v globalu svedci o blbosti lidi, ktery za
> nekvalitni
> produkty/sluzby plati a pouzivaji je na zaklade jakekoli stupidni
reklamy.

Podla mojho nazoru je to skor o neinformovanosti a psychologii predaja
ako o "blbosti". Mozno si neuvedomujete ale podnikatelovi (ktory nema a
nebude mat cas za zaoberat detailnym skumanim alternativ z roznych uhlov
pohladu) nejde tak ani o cenu (pokial je v ramci jeho meritok unosnosti)
ale o istotu, ze vynalozene prostriedky budu mat aspon daky (zaruceny)
efekt. V tomto pripade je rozhodovanie sa podla sily (a tym nakladnosti)
reklamy uplne racionalne. 
Logika znie ze uplne zly produkt si nemoze, minimalne nie dlhsi cas
dovolit drahu reklamu, lebo povest o jeho nezarabani by sa rychlo
rozsirila atd.
Navyse v pripade Seznamu pracuje aj meno dlhodobo budovanej znacky a to
je zase o istote v neistom prostredi. 

Jedinym klucom k presadeniu sa efektivne lepsich sposobov propagacie je
sirenie osvety - informacii o nich medzi klientami. Je to zaroven aj
jediny "nastroj" na zosadenie (zmene) Seznamu (Zoznamu). Ak budu klienti
vyzadovat nieco ine alebo hromadne utekat k alternativam, zmena bude
nevyhnutna. 

Zdravi,

Matus Marko
______________________
http://www.netmark.sk/
 
Received on Wed, 17 Mar 2004 14:29:00 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 03. 2004, 14:29 CET