Re: priklad Mitsubishi

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 19. 03. 2004, 10:04 CET
Martin  Jersák napsal(a):
> Mám na komplexu stránkách stránku o Mitsubishi(ten název jenom pro
> to, že je mám rád). Na té jedné stránce jsou odkliky na různé
> výrobní typy a chci ji zlepšit skóre v preferovaném slově mitsubishi
> Tak bych měl:

Především byste měl uvážit, zda je mitsubishi vhodné klíčové slovo.
Chápu, že to je jen příklad, ale pokud se i v reálném projektu jedná o
jednoslovnou frázi, je to vážný důvod k úvaze. Jednotlivá slova jsou
vhodná pro optimalizaci spíše výjimečně -- mají velkou konkurence,
jsou příliš obecná a málo zacílená. Pod jedním slovem si různí lidé
obvykle představují (a vyhledávají) desítky různých věcí.

> 1. Do <title> dát mitsubishi

Ano. Samozřejmě by ovšem v title mělo být slovo mitsubishi v nějaké
smysluplné větě. Title rozhoduje o tom, kdo na nalezený odkaz klikne
-- viz o mnohoznačnosti jednotlivých slov výše.

> 2.do keywords slovo mitsubishi + jeho překlepy, typy aut

To klidně můžete vynechat (ale nemusíte). V každém případě je v
podstatě zbytečné (a dle některých autorů dokonce škodlivé) dávat do
meta keywords slova, která nejsou v textu stránky.

> 3. descriptions dát stručný popis s použitím klíčových slov

V meta description by měl být opět (podobně jako v title) smysluplný
text přitahující ty správné návštěvníky. Zároveň by mělo obsahovat to
klíčové slovo, které se nejčastěji hledá a pro které jste zároveň na
nějaké rozumné pozici (první stránce) výsledků hledání.

> 4. pokuď na stránce jsou jen odkazy (je to rozcestník) přidat i
> vhodný text s použitím klíčových slov v textu

Ano. Přitom je vhodné klíčové slovo v textu nějak akcentovat --
polohou, značkováním. Také doporučuji limitovat počet odkazů na
rozumnou míru. Rozcestník je hezké slovo -- poučte se z rozcestníků na
cestách :-)

> 5. a můj dotaz, co se dá ještě udělat, kromě placené reklamy na
> keywords (i adwords)

6. Zajistit kvalitní zpětné odkazy v počtu potřebném s ohledem na
konkurenčnost klíčového slova.

7. Pamatovat na alternativní klíčová slova (vždy nějaká jsou, často
jich je hodně) a podle jejich konkurenčnosti je umístit buď na tuto
stránku, nebo na stránky jiné.

8. Naučit se psát subjekty příspěvků.

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Fri, 19 Mar 2004 10:04:19 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 03. 2004, 10:54 CET