Re: optimalizovatelný elektronický obchod

From: <Martin.Vondrak (zavinac) skoda.cz>
Date: 22. 06. 2004, 09:55 CEST
> systémy / aplikace / enginy, kterými jde vytvořit elektronický obchod.

tohle je konkretni implementace systemu, ktery jsem delal. tento system jde
velmi jednoduse upravit pro ruzne implementace. delal jsem to tak, aby
upravu a implementaci zvladl prumerny programator. pouzivam tento system na
vice obchodech.
nektere dalsi vlastnosti: moznost ruznych slev pro ruzne uzivatele.
kopirovani slev mezi uzivateli, procentni slevy, slevy jednotlivych polozek
a kombinace slev, akcni zbozi. Moznost prirazeni libovolneho mnozstvi
obrazku, atd...

co vice Vas (p. Prokope) zajima? predstaveni systemu jde v realu
prezentovat pouze na konkretni implementaci. Nema cenu system pouze
vychvalovat, kdyz si neoverite vysledky.

to co vestinu zajima je SEO. kouknete se na hlavni fraze webu (nazvy
kategorii) a jejich pozice v vyhledavacich. nejsou to ale moc konkurencni
fraze. Pozice se jeste zlepsi, az se konecne probudi redaktor prislusne
kategorie dmoz.org . Majitel zatim nechce dale investovat do SEM. Uvidime
casem.

Martin
http://www.vondrak.biz
Received on Tue, 22 Jun 2004 09:55:50 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 06. 2004, 09:56 CEST