Re: OT: Re: webdesign vs. web design (bylo: navrh klucovych slov)

From: Martin Pospisil <martin (zavinac)>
Date: 14. 07. 2004, 14:23 CEST
Pozor, ale tento vycet se nezabyva hledanim slov web desiGN a webdesiGN, ale
z recese slovy webdesiNG a web desiNG ;-) 4,5 hledani denne by bylo pri
zpracovani 250 mil. dotazu denne na googlu prece trochu malo...

M.
---------------------------------------------------
Madeo Creative  - http://www.madeo.cz/


----- Original Message ----- 
From: "Daniel Peder [ http://www.Infoset.Com ]" <Daniel.Peder (zavinac) infoset.cz>
To: <seo@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, July 14, 2004 2:18 PM
Subject: Re: OT: Re: webdesign vs. web design (bylo: navrh klucovych slov)


> date ............. : 14.07.2004 13:25
> mail from (od) ... : Marek Prokop <mailto:mprokop@prokopsw.cz>
> ---
> > > No jo ale optimalizovat na "webdesing" by bylo opravdu nejlehci :o)
> >
> > Tak ještě doplním:
> >
> > webdesing - 2,69 hledání denně
> > web desing - 1,81 hledání denně
> > (Opět se jedná o Google, hledání jen z ČR.)
>
> ale o cem to vypovida? "jen" o tech mnozstvich.
>
> ktera cast jsou potencionalni klienti a
> ktera cast je ten zbytek (IT profici apod.)?
>
> a jeste jeden zajimavy vypocet (viz cisla vyse):
>
> 1,81 + 2,69 = 4,5 (100%) -> z toho 1,81 = 40,2%
>
> takze pomer hledani je
>
> 60% "webdesign" : 40% "web design"
>
> kdo si muze dovolit ignorovat 40% zajemcu?
>
> a vratme se zpet k otazce zda v <title> duplikovat nebo neduplikovat:
>
> podle meho nazoru je pozitivnejsi mit v titulku obe varianty,
> nebot typicky klient "neresi" jazykove detaily, ale orientuje se
> podle znamych tvaru vyrazu, ktere mu musi padnout do oka, a jak znamo, oko
> a k nemu napojeny scanner-mozek je zajimave zarizeni, ktere
> analyzuje text podle toho jak vypada a ne podle toho jaka je v nem
> sekvence pismenek ;) takze kdo je zvykly na "WEB DESIGN" muze
> prehlednout "WEBDESIGN" a naopak.
>
> (Coz nejlepe dokazuje prave tato diskuze,
> ve ktere se najdou jak ti kteri preferuji
> WEB DESIGN, tak ti, kteri preferuji
> WEBDESIGN - obvykle predevsim vice
> z navykovych duvodu nez na zaklade
> nejake logicke uvahy)
>
> Klient/ctenar je ochoten tolerovat preklep a nesmysl v pripade, ze na
stejnem
> miste vidi i jemu znamou spravnou variantu. Naopak pokud vidi jen
> variantu neznamou nebo pro nej cizi, ma tendenci zaujmout negativni
postoj.
>
> Tudiz ja doporucuji jednoznacne optimalizovat na obe varianty, nebot
> v pripade volby jen jedne z variant bychom eliminovali 40-60%
potencionalnich klientu
> (podle preferovane varianty) kteri jestlize by narazili na opacnou
variantu
> mohli by zaujimout negativni postoj, protoze z jejich hlediska by titulek
> byl napsan nespravne.
>
> -- 
>  Daniel.Peder (zavinac) Infoset.Cz (+420 602 316 685) http://www.Infoset.Cz
>
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
Received on Wed, 14 Jul 2004 14:23:05 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 14. 07. 2004, 14:22 CEST