pouziti frazi "webdesign" vs. "web design" (bylo: OT ... )

From: Daniel Peder [ http://www.Infoset.Com ] <Daniel.Peder (zavinac)>
Date: 14. 07. 2004, 16:58 CEST
date ............. : 14.07.2004 15:14
mail from (od) ... : Marek Prokop <mailto:mprokop@prokopsw.cz>
---


> Daniel Peder [ http://www.Infoset.Com ] napsal(a):
> 
> > 60% "webdesign" : 40% "web design"
> 
> Vyšel jste ze špatného emailu. Správně je ten poměr 15:7.
> 

ok, ale i 69:31 - je stale pomerne dost

> > a vratme se zpet k otazce zda v <title> duplikovat nebo
> > neduplikovat:
> 
> > ...ja doporucuji jednoznacne optimalizovat na obe varianty, nebot v
> > pripade volby jen jedne z variant bychom eliminovali 40-60%
> > potencionalnich klientu
> 
> Optimalizovat na něco neznamená nutně umístit to do title.

to jiste ne, ale specialne v title a specialne v tomto pripade by to davalo smysl,
nebot title je zpravidla soucasti vysledku vyhledavani a jednotliva
slova jsou, napr. take, predmetem tucneho zvyraznovani, pokud by tedy nekdo hledal
WEBDESIGN, muze prehlednout WEB DESIGN a naopak.

a priklad nemusime nijak moc hledat:
http://www.google.com/search?q=webdesign

vsimnete si, ze tucne zvyrazneni obdrzi teprve 3-4 zaznam v poradi - nerikam
ze 100%, ale jista vyhoda to byt muze.

> 
> Jinak ovšem, ačkoli vaše úvaha o variantách zní rozumně, je v rozporu
> se zásadami informační architektury a psaní (odborného) textu
> všeobecně. 

striktne teoreticky mozna, ale kosaty je strom praxe

> Příliš mnoho lidí nepochopí, zda slovem webdesign myslíte
> totéž jako souslovím web design a škody, které to způsobí,
> pravděpodobně převýší přínosy z paralelního používání obou variant.

chapu vasi uvahu, ale nevidel bych to zas tak vyhranene, specialne
v tomto pripade a pri nasazeni v title


> 
> -- 
> 
> Zdraví,
> 
> Marek Prokop
> 
> 
> 
> 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html

-- 
 Daniel.Peder (zavinac) Infoset.Cz (+420 602 316 685) http://www.Infoset.Cz
Received on Wed, 14 Jul 2004 16:58:21 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 14. 07. 2004, 16:44 CEST