Re: reklamky vs. SEO firmy

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 16. 07. 2004, 01:10 CEST
Helmut napsal(a):

> Muj osobni nazor je, ze full-service produkcni reklamka by mela mit
> SEM a SEO v portfoliu sluzeb a efektivne jej vyuzivat k zajmu svych
> klientu.
 
To sice zn hezky, ale co to konkrtn znamen? Mezi klasickou
reklamou na jedn stran a SEO/SEM na stran druh je toti zsadn
rozdl v me, jakou jsou tyto metody spjaty s objektem reklamy.

V klasick reklama propaguje produkt, znaku i firmu, kdeto SEO/SEM
propaguje v prv ad *web* produktu, znaky i firmy.

Reklamka me udlat klasickou kampa teba na etzec supermarket,
ani by se musela starat o to, zda ty supermarkety stoj, zda do
ztka nespadnou, zda je v nich zbo, zda v nich sed pokladn atd.
Tohle si etzce supermarket um zajistit a funguje jim to dobe.

Pokud ale udlte SEO/SEM kampa pro tent etzec supermarket, ani
byste se zajmali, zda maj web a zda jim aspo trochu funguje,
splete nad vdlkem, protoe jestli vbec web maj, tm jist jim
nefunguje ani trochu.

Take pokud dovolte, trochu bych v nzor peformuloval: full
service reklamka by mla mt v portfoliu slueb internetov marketing.
Samotn SEM by j byl k niemu.

-- 

Zdrav,

Marek Prokop
Received on Fri, 16 Jul 2004 01:10:28 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 16. 07. 2004, 01:15 CEST