Re: reklamky vs. SEO firmy

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 16. 07. 2004, 15:19 CEST
Helmut napsal(a):

>>"... She also felt that many SEM firms are short-sighted, not
>>looking at the big picture of branding and marketing goals. ..."

> myslim, ze tim chteli rict, ze vetsina SEM firem jsou jen odbornici
> na vyhledavace.

...zatímco reklamky jsou odborníky na co? Že by na online branding či
internetový marketing všeobecně? Takovou reklamku (českou) bych tedy
chtěl vidět (čest světlým výjimkám typu Advertures).

Shodou okolností mne v článku zaujal stejný citát, ale můj překlad do
češtiny zní nějak takto:

   "Také má dojem, že SEM firmy mají pro klienty konkrétní, měřitelné
   přínosy a neumějí tak dobře prodávat hlouposti s nejistým či
   pochybným efektem (čímž nám, reklamkám, kazí trh)."

;-)

-- 

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Fri, 16 Jul 2004 15:19:29 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 16. 07. 2004, 15:24 CEST