Re: reklamky vs. SEO firmy

From: Dušan Janovský <janovsky (zavinac)>
Date: 18. 07. 2004, 03:18 CEST
> oba dobre vime, ze za meritelne prinosy se moc neplati.

Tady jsme u samotného kořene věci. Chcete-li v marketingu podnikat
krátkodobě, můžete si dovolit nechat si zaplatit za něco, co nefunguje
nebo to funguje málo (klasický marketing).

Chcete-li ale podnikat dlohodobě, musíte klientům přinášet nějakou
službu (nechci napsat rovnou "zisk", ale vlastně jde o zisk), aby byli
spokojení a opět vás vyhledávali.  SEM takový zisk zpravidla přináší.

Samozřejmě máte pravdu, pokud to myslíte tak, že dneska jsou firmy
zvyklé platit statisíce za marketing, který je neměřitelný. Dle mého
názoru je ale otázka času, než si ti lidé, co sedí na penězích na
marketing, v souvislosti se SEM uvědomí, že s ním stejného efektu
dosáhnou řádově laciněji.
Received on Sun, 18 Jul 2004 03:18:46 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 07. 2004, 03:18 CEST