Re: SEO a percentá zo zisku

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 05. 10. 2004, 13:51 CEST
Lubomir Toth napsal(a):

> Su nejake standarty, ak sa ponukne optimalizacia u takmer
> nepouzivaneho online obchodu, ze sa neplati SEO, ale percenta z
> trzby? Mam na mysli napr. 3% z trzby u kazdeho noveho zakaznika
> pocas 1 roku a pod.

Standardy nejsou, záleží na tom, jakou marži má obchodník k dispozici.
Osobně si myslím, že to je model častěji výhodný spíše pro SEO
konzultanta než pro obchodníka. Když si představíte, že obchodník dá
třeba 3 % na affiliate marketing, 3 % na SEO a 3 % bance za akceptaci
plateb a dalších pár procent na motivaci zaměstnanců, tak už mu
pravděpodobně skoro nic nezbude.

Ostatně, pokud chce obchodník platit přímo úměrně návštěvnosti, může
použít AdWords a jiné PPC systémy. Hlavní výhodou přirozené
optimalizace by mělo být to, že návštěvnost na nákladech není lineárně
přímo úměrná.

-- 

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Tue, 5 Oct 2004 13:51:28 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 10. 2004, 14:01 CEST