Re: SEO a percentá zo zisku

From: SuK <suk (zavinac)>
Date: 05. 10. 2004, 14:28 CEST
----- Original Message ----- 
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> Osobně si myslím, že to je model častěji výhodný spíše pro SEO
> konzultanta než pro obchodníka. Když si představíte, že obchodník dá
> třeba 3 % na affiliate marketing, 3 % na SEO a 3 % bance za akceptaci
> plateb a dalších pár procent na motivaci zaměstnanců, tak už mu
> pravděpodobně skoro nic nezbude.

Ja si myslim, ze to tak neni - naopak SEO konzultant pokud nevidi do
projektu, tak tam ma velmi malou sanci ho ovlivnit - proto jsou i cim dal
castejsi v takovem pripade "vstup" SEO konzultanta primo do firmy. Musi to
byt proste duvera/vyvazenost a pak to funguje - v opacnem pripade to muze
byt nevyhodne jak pro obchodnika, tak pro SEO konzultanta


>
> Ostatně, pokud chce obchodník platit přímo úměrně návštěvnosti, může
> použít AdWords a jiné PPC systémy. Hlavní výhodou přirozené
> optimalizace by mělo být to, že návštěvnost na nákladech není lineárně
> přímo úměrná.


Marku, uvedom si, ze spousta obdhodniku o PPC vubec nevi, ze existuji (a o
SEO se docetli nekde v knize "kouzla a magie internetu" :-))

SuK
Received on Tue, 5 Oct 2004 14:28:46 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 10. 2004, 14:28 CEST