budovani PR od korenu misto od home page?

From: David Brhel <dbrhel (zavinac)>
Date: 10. 10. 2004, 09:58 CEST
Zdravim,

mel bych dotaz - delam na webu businessu, kde opakovany nakup je malo
pravdepodobny (mezinarodni inbound turismus). Rekl bych, ze je spis v
takovem pripade dulezite nabizet konkretni produkty nez branding (na ten je
cas behem konzuma produktu/sluzby). A tudiz, nemelo by vetsi smysl budovat
zpetne odkazy primo na stranky o konkretnich produktech nez hlavni stranku
webu? Je to jedno z ktere strany (odshora-home page nebo odspoda produktove
stranky) PR do webu "natece", kdyz jde o to aby se lidi dostali na info o
kokretnim produktu spis nez na obecne info?

navic u vyhledavacu, ktere prirazuji vice odkazum z jedne domeny o neco
mensi vahu nez z vice domen, nebyl by tohle zpusob jak ziskat vetsi celkovy
pocet odkazu na cilovy web i z omezeneho poctu domen?

--
David Brhel | University of Tasmania |
http://www.tasmaniawalks.com/tarkine-forest-of-the-giants/
Received on Sun, 10 Oct 2004 18:58:38 +1100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 10. 2004, 09:58 CEST