Re: Konverzni pomer

From: David Brhel <dbrhel (zavinac)>
Date: 17. 10. 2004, 16:32 CEST
> Zdravim konferenci,
>
> chtel jsem se zeptat, jakymi prostredky merite konverzni pomer z kampani
> v pripade, ze produkt/sluzba se neobjednava online a dodatecny "vyslech"
> klienta neni presny ("odkud jste se k nam dostal?" "z internetu" ...).
>

My davame na vyber z nekolika moznosti odkud se od nas dovedel - u vetsiny
obecnych typu odkaz z website, davame jeste policka pro doplneni detailu.
Vicemene mame pravidlo, ze toto chceme vedet VZDY, to znamena, ze je to
jedna z prvnich otazek kterou pokladame pri telefonicke rezervaci. - chtit
vedet ale muzete principialne dve veci.. kde se o vas poprve dozvedeli
(treba bilboard s URL) a co zpusobilo nakupni impuls (detail produktu prave
na webu/doporuceni/atd..)

No a pokud vetsina lidi sice preferuje telefonicky nebo osobni nakup a je
mozny to prodat online - bud to bych je posadil k point-of-sale terminalu,
kde by si vyplnili detaily objednavky a vybrali zdroje ze seznamu (treba
vytvoreneho z logu) nebo nabidl slevu pokud jsi produkt koupi online.

Jinak myslim, ze se to treba da merit v Adwords pomoci customised conversion
tracking - maji na to vyhrazenou kategorii Lead, no to telefoni cislo na
kterym si produkt objednaji date na stranku s kontaktem, adresou pobocky,
atd., kam umistite merici kod.


David Brhel | University of Tasmania | http://www.tasmaniawalks.com
Received on Mon, 18 Oct 2004 01:32:42 +1100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 10. 2004, 16:32 CEST