Re: Konverzni pomer

From: David Brhel <dbrhel (zavinac)>
Date: 17. 10. 2004, 17:18 CEST
> presne toto jsem mel na mysli, nic jineho me nenapadlo - daji se zmerit
> jen konverze z AW na kontakt, primo na prodej uz jen obtizne - leda
> pridelit nejaky unikatni "promo kod", diky kteremu by bylo mozne zpetne
> dohledat, odkud dany navstevnik prisel.

no a ten promo kod generovany na webu by i umoznil merit jak dlouho to trva
nez zakaznik zavola.. no a treba by jeste bylo generovatni kodu podmineno
klinutim na odkaz nebo zadanim emailu.. (lidi udelaji pro slevu/soutez prece
skoro vsechno,ne?) a pak by jste mohl zjistovat, kolik lidi byli
webem/sluzbou/produktem zaujati ale treba zapomeli URL webu a nebyli ho
schopny znovu najit .. o tom mam nekde studii, ze velka cast lidi nekoupi
vyrobek pro ktery se puvodne rozhodla, protoze uz danej web nedokaze znova
najit jakmile web jednou opusti.. to mzue byt podle me dobre pro zjisteni
zda nebylo treba vhodne zmenit domenu nebo se snazit prodat pri prvni
navsteve..

nevim jeste jak to bude fungovat, ale my se budeme letos pokouset davat ten
promokod na vsechen tisteny material, abychom vedeli, kde akorat plytvame
papirem a kde nikoli..

David Brhel | University of Tasmania | http://www.tasmaniawalks.com
Received on Mon, 18 Oct 2004 02:18:29 +1100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 10. 2004, 17:18 CEST