Re: forma provedení zpětného odkazu

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 18. 10. 2004, 21:20 CEST
Jaroslav Fišer napsal(a):

> vytvářím nyní pro jeden ze svých webů zpětné odkazy.

A přemýšlíte nad tím víc, než je nutné ;-)

> 1/ odkaz <a href="example.com">Název webu - keyword1, keyword2,
> keyword3 </a> dávat na všechny weby

To může být vhodné např. pro titulek ve všeobecných katalozích. Obecně
ale není dobré, když 100 % zpětných odkazů zní stejně.

> 2/ odkaz Název webu - keyword , přičemž
> keyword by byl pouze jeden na každém webu, ale na každém webu by byl
> jiný keyword

To zní rozumně, obzvlášť v případě, že každý z těch odkazujících webů
je trochu jiný a vyberete vždy keyword, který se k danému webu nejvíc
hodí.

> 3/ odkaz Název webu - keyword1, <a
> href="example.com">keyword2</a>, keyword3 
> dávat na všechny weby (to znamená, že vizuálně by to vypadalo jako
> příklad č. 1, ale v praxi by šlo o tři odkazy)

To je, s prominutím, hloupost dobrá jen ke zmatení uživatelů.

> Nebylo by na weby s nízkou návštěvností nebo nízkým clickratem lepší
> dávat odkaz jen jako "keyword" (bez názvu webu a pouze jeden
> keyword) a "neředit" si tím význam klíčových slov v odkazu?

Vy musíte vědět, co se v daném kontextu lépe hodí.

Už jsme tu o tom párkrát mluvili -- zkuste navrhnout texty odkazů tak,
aby přivedly co nejvíce živých, dobře zacílených návštěvníků. Pokud se
vám to povede, na 99,5 % budou ty texty ideální i pro vyhledavače.

-- 

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Mon, 18 Oct 2004 21:20:26 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 10. 2004, 21:21 CEST