Re: forma provedení zpětného odkazu

From: SuK <suk (zavinac)>
Date: 19. 10. 2004, 12:38 CEST
----- Original Message ----- 
From: "Marek Zelenka" <konference@didgeridoo-shop.cz>
> Mně třeba přijde honění zpětných odkazů také už jako nekalá technika 
> včetně
> všech burz a podobně. Připadá mi to nepřirozené a může to dostat obsahově
> nekvalitní web na dobré pozice (kde nemá co dělat) jen umělou snahou o
> výměnu odkazů a kde pak je význam té základní definice o dobrém webu?


Ale to se skoro logicky popirate :-) Pokud nekdo venuje HODNE casu na 
ziskavani zpetnych odkazu (a pouziti dalsich seo technik), ten web ve
valne vetsine pripadu NEMUZE byt spatny (a pokud spatny je, tak majiteli 
daneho webu bude veskera vynalozena prace zbytecna! :-)
= kdo si da praci se ziskavanim zpetnych odkazu, jiste si da praci i s 
kvalitnim obsahem (jinak mu pak muze byt jedno, ze je na slovo "mortgage" na 
1. miste, kdyz pak
z milionu navstevniku nevytriska jedinou prodanou hypoteku :-)

(a pokud to obratime, kdyz budu mit kvalitne zpracovany web (navigace, 
napovedy, podporu uzivatelu, online platby atd atd a to vse pekne 
prehledne), tak mi vubec nevadi, ze je prede mnou web, ktery
je sice na prvnim miste, ale nikdo si na nem nic neobjedna (je to i napr. 
hotelu Hilton - jsou celkem vysoko na slovo "hotel", ale tezko lze 
predpokladat, ze se vsichni, kteri hledaji hotel, chteji ubytovat
prave v hiltonu = pokud budu mit az za nimi stranku, ktera nabizi ubytovani 
v sirokem spektru hotelu na celem svete, tak budu mit daleko vice 
zrealizovanych zakazek, nez hiltonovic rodina :-)

SuK
Received on Tue, 19 Oct 2004 12:38:14 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 10. 2004, 12:38 CEST