Re: Klucove slovo v domene

From: David Brhel <dbrhel (zavinac)>
Date: 02. 12. 2004, 06:01 CET
Daniel.Peder@Infoset.cz wrote:
> naopak, zapomente na POCITIY a uvazujte logicky:

na logiku bych nesazel, logicky mozna uvazuje vy, zamestanci vasi firmy mozna taky, ale vite jak uvazuji vasi zakaznici?

> driv jsem pochyboval o smyslu spojeni jako "nazev-cz.cz"

s tim se da souhlasit jedine pokud pouzivate web jako jediny komunikacni kanal.. a rekl bych ze vetsina firem pouziva vice 
kanalu zaroven a rozhodne si nedokazu predstavit, ze v radiu budu lidem vysvetlovat ze je to
www. cistirnaperi-cz.cz...

myslim, ze pomlcky v azvu domeny jsou celkem bolest a nevim ani o jedne vetsi firme, co by to pouzivala.. teda krome 
jedny, ale to mi pripada celkove dost zmastena kampan.. je to od firmy Drogeriemarkt na www. s-he.cz

nez jsem pochopil z radia, jak se to pise, tak mi to trvalo tak 2 tydny poslouchani (Evropa2)

mam zkusenost, ze doporuceni od pratel/znamych/kolegu byva hlavni zdroj zakazniku v jakemkoli businessu... pokud nekomu 
potrebuju vysvetlit, kam se ma jit podivat, melo byt to byt spis kratke a lehce zapamatovatelne.. treba jako www. jyxo.cz

kdyz tak uz bych pouzil neco jako www.nazevczechia.cz a www.nazevcesko.cz (pro mezinarodni firmu)
nebo www.levnenazev.cz (prip pekne,koupit,nove,cislo, jine pridavne podle toho o jakej positioning usilujete.. + nazev)

takze jste si jisty ze je to dobrej napad?

> Pro bezneho cloveka je to sice podivne, ale kolik BEZNYCH ZAKAZNIKU

a) zapomente, ze neco jako prumerny nebo bezny navstevni existuje..

> dneska zapisuje URL do adesni radky?

b) bilboardu atlasu, quicku, seznamu a vsech dalsich.. jsou teda vyhozeny prachy, kdyz si na nemuzou kliknout?

--
David Brhel | University of Tasmania | http://www.tasmaniawalks.com/
Received on Thu, 02 Dec 2004 16:01:02 +1100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 12. 2004, 06:01 CET