Re[3]: PR a id

From: Radim Smicka <radim (zavinac)>
Date: 02. 12. 2004, 09:37 CET
IBG> Vcera, v stredu, 1. decembra 2004 vecer o 23:46, poslal Marek Prokop
IBG> [MP]:

MP>> Kdybychom to brali v duchu vaší námitky, pak by PR mé stránky zvyšoval
MP>> i odkaz na stránku úplně jinou, o úplně něčem jiném, na úplně jiném
MP>> konci světa, a to jen pro to, že je přes 24567 odkazů nepřímo napojena
MP>> na tu mou

IBG> on ho v podstate zvysuje, mozno o promile z promile :) Alebo sa mylim
IBG> ?

Jasne ze ho zvysuje i kdyz je to pres 24567 odkazu, jenze pri faktoru
utlumu 0,85 je to hodnota toho odkazu x 0,85 na 24567, coz se hodne
blizi nule.

Pokud z te stranky vede odkaz primo na hlavni stranku (a je jediny), vetsi
cast PR se preda. Napr v affiliate programech se identifikuji provizni
partneri casto pres www.example.com/id=234fe28392. Coz take zvysuje
hodnotu hlavni stranky, ale az pres odkazy, ktere vedou z teto
stranky. Navic se ztraci priblizne 15 % hodnoty takoveho odkazu.

S pozdravem
Radim Smicka
http://seo.jasminka.cz
Received on Thu, 2 Dec 2004 09:37:22 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 12. 2004, 09:37 CET