Re: Rad bych vedel, za co...

From: Robert Nemec (RobertNemec.com) <rob_list (zavinac)>
Date: 05. 12. 2004, 16:26 CET
> problem. Problem je prodat, potazmo natahnout do prodejny zakazniky. Jak
> kamenne tak virtualni.

A ani tohle nestaci. Mame zakaznika, kteremu jsme diky SEO zvedli 
navstevnost na stovky a tisice navstevniku za mesic.

Jenze prodejni vysledky byly celkem mizerne. Duvodem bylo, ze tam byl po 
mnoha stranach nedotazeny marketing (vcetne logistiky).

Ted zazivam neco podobneho u dalsiho zakaznika: dostali jsme ho na prvni 
stranku na fatasticke slovni spojeni, ale na prodejich se to moc 
neprojevilo.

SEO je totiz jenom malou soucasti marketingu. Spolehat se jenom na nej je 
cesta do pekel.

Mozna realny priklad: ve fulltextu Seznamu jsme na "reklamní agentura" na 1. 
miste, na Googlu jsme byli dlouho na 2. miste (ted jsme se propadli o par 
pozic). Presto jsem si nevsiml, ze by nas nekdo zval do konkurzu spolecne s 
Ogilvy Interactive nebo Grey Interactive. :-)

Rob
http://www.robertnemec.com/ - zkuste tam mrknout, prekvapi Vas :-) 
Received on Sun, 5 Dec 2004 16:26:04 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 12. 2004, 16:26 CET