OT Re: DMOZ - dotaz (OT)

From: <Daniel.Peder (zavinac) Infoset.cz>
Date: 07. 12. 2004, 13:31 CET
On Tue, 07 Dec 2004 11:40:51 +0100 (CET), Pavel Smetana
<frango@seznam.cz> wrote:
> Rovněž pokusy o získání editorství jsou v naprosté většině případů jen marnou snahou. Jako perličku můžu uvést zkušenost mého kolegy, který se pokoušel stát editorem již dlouhou dobu neobsazené kategorie (3x v průběhu roku) a pokaždé byl odmítnut z naprosto nesmyslných důvodů, které byly očividně výmyslem daného revidujícího.
> 

mam tutez zkusenost, po pul roce a jakesi urgenci mi dotycny editor
napsal, ze mi tehdy posilal jakysi pozadavek na upresneni -- ten mi
ale nikdy neprisel -- OK, obratem jsem mu poslal to upresneni ale
dodnes uz zase ani vidu ani slechu

> Zakladne vysvetlenie mozte dostat hned.
> DMOZ je vyberovy adresar. To znamena, ze poslanie formulara na zaradenie
> stranky vobec nic neznamena. Pre editora je zaradovanie stranok podla
> casu ich poslania ten najnevhodnejsi sposob budovania kategorie.
> Zakladne budovanie adresara by sa malo diat na zaklade vyberu vhodnych
> stranok, ktore reprezentuju danu kategoriu, editorom - jeho skusenostami

v tom je zakladni nesmysl a nepochopeni nekterych "vychodoevropskych"
editoru. Maji pocit, ze kdyz uz tam maji nejake stranky, tak uz to
staci - cimz totalne ignoruji vyvoj, mozna sem tam neco pridaji --
nejmarkantnejsi je to prave ve firemni sekci -- jak proboha chcete
najit jednu firmu ktera reprezentuje cely obor? nezavani to trochu?

-- 
Daniel.Peder (zavinac) Infoset.cz | http://www.Infoset.cz | +420 775973337
Received on Tue, 7 Dec 2004 13:31:00 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 12. 2004, 13:31 CET