vliv atributu lang a xml:lang u HTML tagu na umisteni v Googlu

From: Jan Menšík <jan (zavinac)>
Date: 07. 12. 2004, 17:18 CET
Mozna ze jsem objevil ameriku, ale:

Pokud mate v <html> tagu atribut 'lang' a 'xml:lang', Google jej bere
na zretel pri vypoctu vysledne pozice podle toho, jakou jazykovou
mutaci (rozhrani) Googlu pouzivate.

Konkretni priklad:

V tagu <html> jsem mel: 'xml:lang="en-US" lang="en-US"'

Pozice v ceskem rozhrani: 11., v aglickem (US, defaultni) 7.
Pritom v obouch vysledcich je stejny pocet nalezenych zaznamu 835 000.
Stranky jsou samozrejme v cestine.

Pred 4 dny jsem tyto atributy zmenil na 'xml:lang="cs" lang="cs"' a
stranky zacinaji stoupat (aktualne 9. pozice).

Jan Mensik
Received on Tue, 7 Dec 2004 17:18:24 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 12. 2004, 17:18 CET