Re: vliv atributu lang a xml:lang u HTML tagu na umisteni v Googlu

From: Dušan Janovský <janovsky (zavinac)>
Date: 09. 12. 2004, 05:28 CET
 > Pokud mate v <html> tagu atribut 'lang' a 'xml:lang', Google jej bere
> na zretel pri vypoctu vysledne pozice podle toho, jakou jazykovou
> mutaci (rozhrani) Googlu pouzivate.

to mi prijde jako prilis silne tvrzeni. Moje pozorovani nic takoveho
nenaznacuji.

> V tagu <html> jsem mel: 'xml:lang="en-US" lang="en-US"'
> Pozice v ceskem rozhrani: 11., v aglickem (US, defaultni) 7.
>
> Pred 4 dny jsem tyto atributy zmenil na 'xml:lang="cs" lang="cs"' a
> stranky zacinaji stoupat (aktualne 9. pozice).

ze tak male zmeny pozice 11 -> 9 v zadnem pripade nelze nic vyvozovat

muzete prosim uvest konkretni frazi a data ze sledovani v delsim
casovem obdobi? Nerikam, ze lang="cs" nema zadny vliv, ale chybi
dukaz.

Yuhu
Received on Thu, 9 Dec 2004 05:28:21 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 12. 2004, 05:28 CET