Re[2]: vliv atributu lang a xml:lang u HTML tagu na umisteni v Googlu

From: Jan Menšík <jan (zavinac)>
Date: 09. 12. 2004, 10:14 CET
Konkretni klicove slovo je "hodinky", web o ktery se jedna
http://hodinky.fotoburzapraha.cz

V anglicke verzi Googlu se web drzi jiz od zacatku prosince na 7.
miste, zatimco v ceske verzi byl na 11.-13. pozici a zacal stoupat
prave az po zmene v <html> tagu. Jine upravy se na webu nedelali.

Stejne tak jsem kontroloval, jestli je v obouch jazykovych mutacich
stejny pocet indexovanych stranek tohoto webu - ano.

A vody jsou na toto klicove slovo vcelku stojate, jedine rozvireni je
nas obchod :).

Jan Mensik


 >> Pokud mate v <html> tagu atribut 'lang' a 'xml:lang', Google jej bere
>> na zretel pri vypoctu vysledne pozice podle toho, jakou jazykovou
>> mutaci (rozhrani) Googlu pouzivate.

DJ> to mi prijde jako prilis silne tvrzeni. Moje pozorovani nic takoveho
DJ> nenaznacuji.

>> V tagu <html> jsem mel: 'xml:lang="en-US" lang="en-US"'
>> Pozice v ceskem rozhrani: 11., v aglickem (US, defaultni) 7.
>>
>> Pred 4 dny jsem tyto atributy zmenil na 'xml:lang="cs" lang="cs"' a
>> stranky zacinaji stoupat (aktualne 9. pozice).

DJ> ze tak male zmeny pozice 11 -> 9 v zadnem pripade nelze nic vyvozovat

DJ> muzete prosim uvest konkretni frazi a data ze sledovani v delsim
DJ> casovem obdobi? Nerikam, ze lang="cs" nema zadny vliv, ale chybi
DJ> dukaz.
Received on Thu, 9 Dec 2004 10:14:59 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 12. 2004, 10:15 CET