fabriky na výrobu internetového obsahu

From: tomas drahokoupil <tomas.drahokoupil (zavinac)>
Date: 14. 12. 2004, 13:58 CET
Překvapilo mě, jak je rozvinutý "průmysl výroby internetového obsahu".

Organizátor si vyhledá potenciálné výnosné téma (dobře placené na
Adwords nebo Overture), vybere klíčová slova, a na každé z nich nechá
vytvořit články podle základních SEO pravidel.

100 článků o 200-600 slovech na téma založení společnosti v Nevadě
nebo prostředky pro růst vlasů vyjde na 200-400 USD. Ještě se zadá
vybudování desítek či stovek zpětných odkazů přes specializovanou síť
Indů nebo Pákistánců (opět se zanedbatelnými náklady), a může se začít
vydělávat (většinou přes Adsense).

Články bývají často velmi prostoduché ("Hledáte společnosti
registrované v Nevadě? Kde jinde než na internetu, na internetu se
najde úplně vše. Najít společnost registrovanou v Nevadě je jednoduché
jako facka.") - i když výjimky se najdou - ale možná čím hloupější
obsah, tím víc lidi klikají na placenou inzerci, aby se dostali pryč.

Dokonce jsem někde viděl specializovaný software pro "manažery sítí na
výrobu obsahu", který jim umožňuje efektivně řídit celou síť "autorů".
Hlídá různé parametry (hustota, počet opakování klíčové fráze v textu
a nadpisech, počet nadpisů, .......) a teprve po jejich splnění povolí
automatické odeslání "manažerovi" (s dalšími funkcemi pro publikování
schváleného obsahu apod.).

-- 
 tomas
Received on Tue, 14 Dec 2004 13:58:31 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 14. 12. 2004, 13:56 CET