Re: fabriky na výrobu internetového obsahu

From: Jaroslav Dravecky <konfery (zavinac)>
Date: 14. 12. 2004, 14:06 CET
From: "tomas drahokoupil" <tomas.drahokoupil@seznam.cz>

> Články bývají často velmi prostoduché ("Hledáte společnosti
> registrované v Nevadě? Kde jinde než na internetu, na internetu se
> najde úplně vše. Najít společnost registrovanou v Nevadě je jednoduché
> jako facka.") - i když výjimky se najdou - ale možná čím hloupější
> obsah, tím víc lidi klikají na placenou inzerci, aby se dostali pryč.

Moja skusenost je taka, ze stranky, kde je podobny bezcenny text plny
klucovych slov, ani zdaleka nezarabaju na AdSense tolko, ako stranky s
unikatnym a kvalitnym obsahom, ktorych hlavnou ulohou nie je len poskytnut
priestor pre AdSense a spatne linky. Mam dojem, ze navstevnik rychlo spozna
kvalitu textu a v pripade, ze ho nezaujme, zatvori okno, alebo stlaci "Back"
castejsie ako by klikol na reklamnu linku.

Jaro
Received on Tue, 14 Dec 2004 13:06:24 -0000

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 14. 12. 2004, 14:06 CET