OT: je 15Kc za klik hodne?

From: Karel Černý, Studio ZERO <cerny (zavinac)>
Date: 16. 12. 2004, 14:18 CET
Poradte mi,
dnes jsem obdrzel telefonickou a pote vyzadanou emailovou nabidku v
tomto zneni:

Vážený pane Černý,
  
na základě našeho dnešního telefonického rozhovoru Vám posílám v příloze stručné informace o internetovém vyhledávači http://www.google.com  a nabídku na možnost zviditelnění vaší firmy právě na google a dalších 30 -ti portálech a vyhledávačích v České republice

Google nabízí proti klasickým portálům obrovskou výhodu, a to že neplatíte za zobrazení reklamy, ale pouze za to, když na Váš zobrazený odkaz zákazník klikne a tím se dostane na Vaše webové stránky. Zadá-li uživatel Vámi vybraná klíčová slova, bude se odkaz Vaší společnosti zobrazovat v pravém sloupci. Máte k dispozici 25 znaků pro titulek a dále dva texty každý po 35 znacích.
Naše společnost navíc spolupracuje se skupinami Billboard a e-target (např. quick, volny, tiscali, i-dnes, redbox atd.). Tím pádem může být vaše kampaň za jenu cenu zobrazována i na těchto portálech a vyhledávačích. Kompletní přehled těchto partnerů máte v příloze. 

Pro navrhovaná klíčová slova:
-elektroinstalace
-výměna ventilů
-topení
-regulace
-zámečnictví
-topenářství
 
vychází podle statistik na orientační dobu 12 měsíců očekávaný počet 990 kliků za celkovou cenu 15 544 Kč bez DPH.

Diky za nazor i na soukromi email cerny@tesioplus.cz

  

-- 
S pozdravem,
 Karel Černý
Received on Thu, 16 Dec 2004 14:18:46 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 16. 12. 2004, 14:18 CET